I am a seeker. I'm still trying to find a place where dreams come true. & Chystám motivační článek before i die :).

pátek 31. srpna 2012

.


Takže, tohle je můj kdo-ví-už-kolikátý blog..
Nikdy si totiž pořádně nerozmyslím, o čem chci psát a asi po půl roce to vzdám. 
 Inu, mé zájmy se s časem poněkud mění. 

Každopádně, s blogspotem právě začínám (dřív jsem byla několik roků na blogu), ale blogspot 
mě opravdu nadchnul. Sice chvíli mi trvalo (dlooouho chvíli), než jsem se rozkoukala, ale 
je mi to tu příjemné. 

Vůbec se tu nemůžu vyznat v těch rubriko-štítkách, ale musíte být přece jenom trošičku shovívaví.. 


Tenhle blog bych si přála mít déle, než ty ostatní. Nejdéle jsem měla jeden blog 3 roky, ale když 
bych si ho zpětně prohlídla, musela bych se propadnout hanbou - naprostá trapárna.. 

Snad mi to teď vyjde líp. 


Žádné komentáře:

Okomentovat